Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Вівторок, 21.11.2017, 16:53

Новоселівський

    НВК

 
 
                                                                                 
                               
           
                                                                 
Меню сайту
Категорії розділу
Вчителям географії [0]
Від вчителя географії Борщавецького Вадима Анатолійовича
Вчителям географії [3]
Вчителям математики [0]
Від вчителя математики та економіки Кустола Олександра Анатолійовича
Вчителям математики [5]
Мої файли [1]
Вчителям [13]
Методичні рекомендації до уроків
Методична скринька [5]
Поради учням [3]
Рекомендації батькам [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 653
Статистика
Погода в Украине

Каталог файлів

Головна » Файли » Поради учням

Поради підліткові, як розвивати увагу, пам'ять, мислення й уяву
26.08.2011, 21:44

ЯК РОЗВИНУТИ УВАГУ

1. Привчайте себе уважно працювати в найрізноманітніших умовах і навіть у шумній і відволікаючій обстановці. Треба намагатися не помічати того, що заважає роботі.

2. Систематично вправляйтеся в одночасному спостереженні декількох об'єктів. Робити це треба так, щоб загальне сприйняття кожного об'єкта збереглося досить добре, і в той же час увага потрібно концентрувати на головному, виділяючи його із другорядного.

3. Тренуйтеся в переключенні уваги. Ці тренування повинні йти за трьома напрямками:

швидко переключати увагу з об'єкта на об'єкт; виділяти найважливіші об'єкти за рахунок другорядних; змінювати порядок переключення.

4. Розвивайте в себе вольові якості — це сприяє й розвитку стійкості
уваги. Змушуйте себе зосереджувати навіть тоді, коли цього робити не хочеться. Частіше додержуйтеся принципу «треба», а не «хочу». Починайте роботу 'з важкого і нецікавого, намагайтеся виконувати ті справи, які хочеться відкласти на потім, Чергуйте легкі й важкі справи, цікаві й нецікаві.

5. Частіше вдавайтесь до різних ігор: шахів, головоломок, спортивних ігор. Самі по собі вони не розвивають увагу. Це створює з їх допомогою ваше прагнення.

ДЕЯКІ УМОВИ УСПІШНОГО ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ

1. Важливою умовою того, щоб навчальний матеріал запам'ятовувався швидко й надовго, є наявність інтересу до того, що запам'ятовуєш, і уваги в процесі засвоєння і відтворення матеріалу.

2. Велике значення для запам'ятовування мають почуття. Усе, що пов'язане з радістю, сумом, гнівом, як правило, запам'ятовується краще, ніж те, до чого людина ставиться байдуже.

3. Важливою умовою гарного запам'ятовування є розуміння того, що треба засвоїти.

4. Дуже важливо також поставити перед собою завдання — міцно й надовго засвоїти.

5. Велике значення для засвоєння навчального матеріалу має поєднання запам'ятовування з діяльністю людини, що вимагає мислення, активності.

6. Наявність знань з того навчального предмета, з якого засвоюється матеріал, також є сприятливою умовою для запам'ятовування, тому що при цьому нове легше й ґрунтовніше пов'язується з тим, що вже відомо.

7. Необхідно пам'ятати, що запам'ятовування — це робота іноді нелегка, тому важливою умовою засвоєння навчального матеріалу є наполегливість, завзятість у роботі, уміння не кидати її на середині, а домагатися повного й міцного запам'ятовування. Це — вольові якості, без яких неможлива серйозна розумова робота.

8. Зрідка використовуйте мнемотехніку — штучні прийоми полегшуючого запам'ятовування.

ЯК РОЗВИВАТИ МИСЛЕННЯ

1. Розвивати мислення — означає насичувати свій розум знаннями. Джерелами знань можуть бути найрізноманітнішими: школа, книга, заняття в гуртках і т. д.

2. Розум визначає єдність знань і дій. Знань неможливо набути без зусиль думки, без розумової праці.

3. Став перед собою різні питання. Адже мислення починається з питання. Питанням «Что»?відкриттів. Тому вчиться ставити питання до кожної події, явища, з яким зустрічаєтеся.

4. Властивість помічати в предметі або явищі кілька найбільш явних ознак — спільна властивість розуму Це вміння бачити можна тренувати в іграх на кмітливість, у рішенні різного роду логічних завдань, головоломках.

5. Виконуйте різні завдання на порівняння.

6. Мислення і мовлення нерозривні. Тому для розвитку мислення можна використовувати і такий прийом: те, що не до кінця розумієте самі, спробуйте викласти іншому.

7. Активно використовуйте письмове мовлення (написання твору, ведення особистого щоденника), тому що письмове мовлення сприяє розвитку мислення.

8. Практикуйте вільний виклад прочитаного друзям і близьким, беріть участь у дискусіях, вирішуйте нестандартні завдання.

Категорія: Поради учням | Додав: Novoselivka
Переглядів: 798 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
      

      
 
©Aleksandr Kustol
Форма входу
Пошук
Календар
Архів записів

Graffiti Decorations(R) Studio (TM) Site Promoter


Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz